Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

tirsdag 24. mai 2011

Give away :)

                                                  Jeg slår til med en aldri så liten give away...


Kjøkkenforkle fra Keith Brymer Jones.

Jeg synes det er skikkelig kult,sikkert mange som "kjenner" seg igjen i teksten.
Jeg er så heldig å ha en mann som elsker å lage mat..så jeg slaver helst rundt i oppvasken... eller sitter på kjøkkenbenken og holder mannen med selskap.


Da blir det slik:)
1 lodd for å være eller bli følger
1 lodd for å legge igjen kommentar
1 lodd for å linke 

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar :)
Synes det er veldig kjekt om dere uten blogg også blir med,(det holder å skrive fornavn..er du den heldige vinner så sender du bare fullt navn og adr på mail)

Trekning 15 juni  ♥♥


71 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Hei, denne kule premien må jeg bli med i trekningen av ;) Passer perfekt til far i huset hi, hi.
Stod forresten med en sånn i hånden i går hos
Frk. Lykke... Var du også der kanskje?
Tar 3 lodd jeg :)
Klem May Helen

Martha sa...

Ja May Helen det var jeg..en bitteliten svipptur:)
Herlig butikk!!

bohemian girl sa...

Kuleste kjøkkenforkle jeg har sett! Tar gjerne et par lodd....

Love Peace Pionies sa...

så kult!
jeg slenger meg på med et lodd:)
klem

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med på 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd for kommentar og følger.

Klem

Martilie sa...

KULT! :)
Jeg er gjerne med og tar 3 lodd!

Ha en super kveld!
Her blir det frustrerte fruer og kos :)

Klem fra Tove

tonje boganes sa...

Hihi. Stilig forkled! Jeg tar to lodd (følger og kommentar)
Klem Tonje

Maias Fabelaktige Verden sa...

For ett herlig forkle, jeg er selvfølgelig med :) 2 lodd på meg.

Ønsker deg en nydelig kveld!

Takk for de fine kommentarene du alltid legger igjen hos meg, jeg blir så glad for de.

Klem

Marie sa...

Oi,oi, morro! Jeg er vanligvis aldri med på sånne ting som dette, men det forkle var jo så kult og passer godt til meg ;) (her i huset er det jeg som står for matlagingen)
To lodd på meg (følger og kommentar)
Klem Marie

Unknown sa...

SELVFØLGELIG vil jeg være med! Hahaha, kongeforkle! Traff meg rett i hjertet... Kaller meg selv Slaven her hjemme;)

Jeg linker til deg! Tar 3 lodd, og satser på gevinst:)

Duse Pasteller sa...

Kult!:)
Jeg er med!!! 3 lodd!
Klem♥

Cherry Blossom Blog sa...

så utrolig kult!
jeg er med med 2 lodd :)
klem

Rannveig Kh sa...

Jeg deltar med 1 lodd :D kjempefin giveaway! :) rankh@hotmail.no

Merete K. sa...

Hei :-)

•°*”˜˜”*°• Takk for titten i en fin blogg. Fikk veldig lyst til å være med på give awayen, morsomt forklede :o) Takker ja takk til 3 stk lodd. Har ikke blogg, men deler link på facebook. Ha en riktig fin dag! •°*”˜˜”*°•

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Trude`s hverdag sa...

Jeg er med, tar to lodd:-) Klem Trude

Anonym sa...

Ha ha, det var et kult forkle! Skal tvinge det på mannen og sette ham i gang på kjøkkenet en helg;) Hvis jeg vinner, da...Tar to lodd!
Hilsen Pias verden, som trøbler med å få logga seg inn...

FlorasFrue sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar hos meg - så jeg fant deg:)) Flott blogg, legger meg som følger.
To lodd til meg:))
Kjersti

Shy sa...

Tar full pott her! Vil gjerne sjå mannen i dette kvar dag ;)

Love Joice sa...

Thank you so much for your lovely comment on my blog! you have a great blog as well! ^_^

Forever Love sa...

Kjekt, jeg tar to lodd jeg da:)!

Ha en super dag.

Klem Tonje

Anonym sa...

1 lodd på meg:)
Martine G

HildeR sa...

Så spennende! : )
Trekker meg 3 lodd - om linking på fb gjelder..
Krysser fingrene og spinner videre ut i denne herlige dagen.
mari_gull(ætt)yahoo.no

Anonym sa...

Kjekt,2 lodd på meg..Hildegunn

Hege Anita sa...

2 lodd :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Hildemor sa...

Å stiligt forkle, hadde passet meg perfekt:),
tekker 3 lodd:).
Klem

Anonym sa...

Flott forkle, jeg er med :-) 1 lodd.
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S.

Marta - litt mitt sa...

Kult forkle!
Her i huset er det stort sett jeg som står for matlagingen...:) Og et nytt forkle hadde ikke vært dumt!:)
Krysser fingrene med to lodd!

Klem!

sa...

Åh, det forkle skulle jeg gjerne hatt! Fant deg inne hos Signepling og liker bloggen din veldig godt! Jeg trekker 3 lodd :O)

Carina:O)

Unknown sa...

Hei
Så kult håndkle:))
Jeg blir gjerne med, og tenkte jeg skulle trekke 2 lodd, kommentar og følger, men jeg fikk feilmelding både i går og i dag, får ikke lagt meg til som følger!!
Jeg prøver igjen ved neste besøk, og om jeg glemmer det, så minn meg gjerne på det...syns du har en finfin blogg, og ønsker gjerne og følge da vettu :))

Klem Line

Unknown sa...

Åååå! Nå gikk det vettu, hihi:)
Da er alt i orden da;))

Bente sa...

Heia. La meg som følger, jeg, så da blir det 2 lodd på meg.

Ha en flott torsdag

Anna sa...

Hei Martha,
For et stilig forkle! Jeg blir veldig gjerne med, og tar to lodd - følger og kommenterer!
Ønsker deg en flott dag!
Hilsen Anna

Vivian sa...

Hei.
Klart jeg vil være med her. Jeg tar to lodd:)
Passer fint i huset her ja:)

Klem fra Vivian

Anonym sa...

Haha, kanlltøft - Det hadde passet perfekt til meg.. Min sambo er allergisk mot å lage mat.. hehe ;) Jeg er med, å tar 2 lodd :)

Mari sa...

Tar ett lodd jeg da :)

Signe sa...

Så kult! Klart jeg vil prøve lykken :)
2 lodd på meg!

Gitte sa...

Hei!
Jeg vil også være med! Tar to lodd og krysser fingrene, kjempekult forkle:)
Ha en super kveld!
Klem Gitte

Bondekona sa...

Jeg vil gjerne få bli med med to lodd.
:)

Rødhette sa...

Hehe, stilig forkle! Jeg tar to lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

Trollmora sa...

2 lodd på meg (om jeg får til å legge inn kommentar da.... gggrrrr... blogger.... )

:)

Ida Lind sa...

2 lodd på meg :) :)
urettferdig@live.com

Anonym sa...

Jeg tar med meg et lodd- og krysser fingrene, for dette var en skikkelig stilig premie!
Ole-Martin
olemartinjensen@live.no

Anonym sa...

åå, hadde vært utrolig kult å gi dette til kjæresten!
Et lodd til meg

julie.evenstuen@hotmail.com

Mette sa...

Jeg er med vettu!
1 lodd, takk!

klem Mette

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

ELLEMELL sa...

forkle det trenger jeg...
og jeg er frivillig slave på kjøkkenet!:)

klem ellemell

Helene sa...

Å, så gøy, dette var en morsom premie!
Jeg blir gjerne med, og trekker 3 lodd (følger, kommentar og linker fra facebook)

Bli gjerne med i min giveaway også!

klem

Høytrykk sa...

Tre lodd til meg! :)

Elisabeth sa...

Så fin premie. 1 lodd på meg :)
(eharaldsvik@hotmail.com

Anette - Opalveien - sa...

Vil gjerne være med å kjempe om det stilige forklet:-) 2 lodd på meg ..

Anonym sa...

Morsom premie :)
Jeg tar 1 lodd.

mf.i@hotmail.com

perler på en snor sa...

Stilig forkle! Jeg blir gjerne med, tar tre lodd:)
Bli gjerne med på min giveaway også:)

Ann Kristin sa...

Heihei!
Jeg blir med, og tar 1 lodd.
Ha en fin dag videre
Klem :D

P.s. Give away hos meg også.

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei på deg!
Jeg vil mer enn gjerne være med på loddtrekning hos deg, kjempe tøft forkle!:)) Jeg trekker 3 lodd og både linker og følger denne spennende bloggen videre! Jeg har også en give away på gang inne hos meg, velkommen skal du være;-))
Gleder meg til å lese mer om deg!
Klem fra Anne Karin

Christine sa...

Hei hei=)
For et stilig forkle - jeg blir med i trekningen om det med 3 lodd (følger, link og kommentar).

Ønsker deg en riktig god helg=)
Klem fra Christine

Liza sa...

Da har jeg linket også, 3 lodd på meg:)
Kjempefin blogg du har.

Tilla sa...

Kjenner meg veldig godt igjen i den ja! Jeg tar to lodd, følger og kommentar:)

Cammi(cammii85@gmail.com)

Hildes Scrappeunivers sa...

Dette hadde passet meg perfekt ;) Prøver lykken med 3 lykkelodd :)

http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/vinn-forkle.html

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med i mine 2 konkurranser også om du vil

Camilla Thorstensen sa...

Jeg digget det forklet! Kult!
Tar to lodd, følger og kommenterer ;)

Hilsen Camilla
camilla.st@ebnett.no

madebyjulia sa...

Kanonstiligt:):)

Vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

Tina =) sa...

Hei hei! To lodd på meg! Trenger virkelig et nytt forkle; jeg kokkelerer middag og kaker i et gammelt suvenirforkle fra Italia... Mon tro om dét noen gang kan bli retro?!!? Hilsen Tina :)

Tove sa...

2 lodd på meg :)

Retrobaby sa...

Kul premie! Jeg tar tre lodd. :)

Judith sa...

Dette var en skikkelig morsom premie, vil gjerne være med på den!Trekker et lodd og håper at jeg er heldig:)
Hilsen judith@mimer.no

Unknown sa...

ja takk! 2 lodd :)

Tove sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cathrine sa...

1 lodd på meg!:)

bergecathrine@hotmail.com

Tone L sa...

Stilig, ett lodd på meg :)

tonje sa...

jeg tar 2lodd;)

Anonym sa...

Knalltøft forkle! :)
Jeg vil gjerne delta med 1 lodd

fru.strert@yahoo.no