Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

torsdag 21. juli 2011

Paradis eller paradis???

Holder på å planlegge en liten tur til PARADIS for Charlotte og meg i vinterferien...
Har vært bestemt på at turen skulle gå til Maldivene..men nå "vingler" jeg litt mellom dette og Mauritius..
De er nok like flotte begge disse plassene:)

Det som har fått meg til å tenke meg om..er at til maldivene må jeg ha flere flystopp...(og det synes jeg er ganske så stress)..men Mauritius er det kun et stopp i london..og vips så er vi fremme..veldig praktisk!!

Og lettere for meg å fikse turen selv til Mauritius..til Maldivene blir det helst bestilt gjennom et byrå..
Noen som erfaringer eller tips?? Har vært der ?? Eller kjenner noen som har??
Tar imot alt!!


Ønsker alle en flott torsdag..vi skal til Kvitsøy(som er en liten øy utenfor Stavanger)..

6 kommentarer:

Magdalena sa...

helt sikkert... sukk så vakkert...

Anonym sa...

Ååååååååh, HERLIG!!!!! :))

Marthe sa...

Det er jo umulig å velge mellom to så himmelske plasser..? Jeg tror du bare må velge, begge stedene er ubeskrivelig vakre <3 Ønsker deg en god helg :-) Fint får dere det uansett hvor dere drar vil jeg tro :-)

Lillekatt sa...

Ah, så deilig!!!

Så fint at du fant veien til meg, for da fant jo jeg deg :-) Gleder meg til følge deg videre!

bohemian girl sa...

Maldivene! Paradis på jord....ser det ut som. Jeg vil også dit....Takk for hyggelig kommentar hos meg. Ha en herlig helg! Klem fra Bente

Petra / Popetotrora sa...

Jag har varit på både Maldiverna och Mauritius och oavsett vilket du väljer kommer det bli en härlig paradis semster, kan jag lova!!

Men (i alla fall om man åker från Sverige) Maldiverna är betydligt mycket dyrare och de extra pengarna tyckte nog inte jag att det var värt. Då var Mauritius lika bra.