Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 23. november 2011

Dagens fristelse...

Mors småkaker..eller cookies som det heter så fint nå....
Disse er det beste min mann får av kaker...
11/2 kopp sukker
150 gr margarin
2 egg
1 ts vaniljesukker
2 ts bakepulver
2 kopper hvetemel
1 pl kokesjokolade

Rør sukker&smør hvitt,ha i egg og pisk videre.
Sikt inn mel,bakepulver &vaniljesukker..og ha i hakkede sjokolade.
Legges på stekeplate med 2 små skjeer..ha god avstand mellom..
170 gr i ca 10 min,midt i ovn..
Og la de ligge en stund på bakeplaten etter du har tatt dem ut...

14 kommentarer:

tonje boganes sa...

Mmm så gode ut! Og så fint og fristende bilde!
Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

Lina sa...

såg kjempegode ut! trur eg skal prøva meg på ein versjon av desse til jul - nam nam :)

nydeleg bilete ♥

klem Lina

takhøyde sa...

Et vakkert bilde!!
Jeg har også mors cookies som en julefavoritt hos oss!! Skal bake i helga!!
Klem Heidi :)

Unknown sa...

Mmmm, ja, digger disse;)

24 sa...

MMmm, må prøvast ut ein dag!
Ha ein super onsdag!
Klem Helene

Sommerjenten sa...

Nydelig bilde! Og disse ser supergode ut! :) Nå må jeg snart begynne å bake til jul, om man får tak i meierismør da!

Ha en fin dag!

Klem Lene

Katrine K sa...

Nydelig bilde, ser fristende ut!

Marlene sa...

Hørte absolutt ut som overkommelig å lage!
Takk for tips!
Ha en god onsdag!

linn sa...

slike kjeks er farlig gode ;)

fin dag til deg

-klem

Marthe sa...

mmm :)) Herlig da! :D Ser veldig godt ut du!

Anonym sa...

Mums, det så godt ut! :) Klem fra Tonje

Øyeblikk sa...

Nam nam - dette kan jo vera ein sort eg prøver meg på til jul. Sist eg skulle laga kjeks så var det med ein Toro pose - og det vart til ein stor kjeks for alle flaut i saman... Ikkje imponerande innsats frå mi side, nei...

Gleder meg til neste onsdag!

Klem Eli

Elisabeth sa...

Mmmm... De så skikkelig gode ut! Legger meg til som følger, jeg!

Hilsen Elisabeth.

Fabelaktig sa...

De så nydelige ut :)

Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
klemklem