Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 9. november 2011

Kjoleshopping..

I Hadji Lane..gate full av lokale designere..Kule butikker!!

Jeg kom hjem med med litt poser ja...
Siste innspurt i dag..må få til å være litt typisk turist i løpet av dagen!!
Har ikke vært mye på nett her,så her kommer bilder i full fart..og som de er!!
Og har hatt dårlig tid til besøke deres blogger..gleder meg til å oppdatere meg når jeg kommer hjem!!
Kjolen på bildet i midten ble min favoritt...den perfekte maxi kjole..Spørs om jeg får ha disse godbitene i fred da..har tross alt 2 jenter hjemme...(som jeg begynner å savne skikkelig nå)
En fin dag til dere:)
Bilder fra Haji Lane & Chinatown HER


10 kommentarer:

Linnéa sa...

Ååå så mye fint, og kjolen i midten var helt nydelig!

Veldig kjekt at jeg får lov å være med på bloggtreffet hos deg :)

Ha en fin dag!

Klem Linnea

Ella sa...

Hei hei!
Så mye fint du har funnet. Likte og kjolen i midten, nydelig :)
Kos deg den siste tiden og nyt varmen. Her er det grått, enormt tåkete og i morges var det 3 grader da vi sto opp!
Kos dæ ,klem fra Ella

Annfrid sa...

Tenker den kjolen er flott på. Kos deg og så tor jeg det er noen hjemme som savner deg også. Nydelig smykke!!!
Klem fra Annfrid

KROnPRINSESSENE sa...

Wow, så mye fint du kommer hjem med da!
Bitte, bitte litt misunnelig hi, hi.
Nyt dagene og må bare nevne at jeg gleder meg utrolig mye til bloggtreffet :)
Klem May Helen

Duse Pasteller sa...

Så lekre kjolefunn!!
Gøy ha noe ikke ale andre har!:)
Fortsatt fin ferie!!
Janni

Øyeblikk sa...

Snop!! Så mykje fint du får med deg, har du med ekstra $ til overvekt? ;)

God tur heim!

Klem Eli

Fabelaktig sa...

Så mye herlig shopping :)

Ønsker deg og dine en fortryllende aften, her er det ribe i ovnen. Vi skal smake litt på julen - gleder meg...

Stor klem fra
Fabelaktig-Maia

Pia sa...

Så mye flott!

Birte sa...

Så mye fint du har fått deg. Lekkert smykke! Og bildene er helt fine som de er :)
Birte

Signe sa...

Åh så fine ting!
En smuuule misunnelig ja ;)

Klem og kos deg videre!
Signe