Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

fredag 13. april 2012

Knallrosa kaftan

Inspirert av det nyeste Elle..klikket jeg hjem denne i går:)


Jeg elsker den og håper den er like fin i virkeligheten,den blir perfekt på Zanzibar i sommer !!
Nettstedet heter muzungu sisters og jentene som står bak er jetsett-jentene Tatiana Santo Domingo og Dana Alikhani.
"Jentene går i bresjen for en ny bølge fashionistas,såkalte globalistas,som forener en bohemsk filosofi med en global ideologi"

Ja til kul mote med samvittighet.

God helg til dere,vi drar til fjells med en stor gjeng venner,store &små !!
























6 kommentarer:

cathrine - trettien [31] sa...

Du blir nok "smashing" i den kjolen, lekker var den! god tur til fjells, kose dere!

Fabelaktig sa...

Den var stilig :) Litt sånn glam!

Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

Fin fredag!
klemklem

Øyeblikk sa...

Elsker fargen, den vert lekker til solbrun hud og dine blonde og fagre lokker, Martha :)

Gleder meg til å lunsja med deg :)

Klem Eli

Gitte sa...

Lekker!
For en fantastisk farge...
Lykke!

Klem Gitte

Geisslein sa...

aaah - looks great! I like :o)

Elina sa...

Å så fin, den kommer verkligen passa på Zanzibar!!!
Kram