Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

søndag 29. april 2012

Ølen møbel

For en fantastisk fin dag i går..
Bloggtreff på Ølen møbel,hos herlige Anita!!
En gjeng med energiske og skjønne damer..
Kom hjem med masse fint Tine K & Tolix.og shoppingen
bare fortsatte etter jeg kom hjem..da bestilte jeg også Ghost loveseat (lykke !! )
Vi kjørte til Ølen i samlet tropp,og fikk god lunsj i Etne på fugl Fønix
før vi startet moroa på ølen møbel..hvor vi etter shoppingen fikk kaker,kaffe&champagne..
Fikk også en liten husvisning av en perle som var tilsalgs...ja en virkelig perle!!
Alltid kos å treffe bloggvenninner..og veldig gøy å møte nye.
Takk for en fin dag !!
Denne gang hadde jeg med kamera selv..men har og lånt et par av
Manuela og Silje (det var forresten Silje som fikk i gang dette treffet)



























































































































15 kommentarer:

deconordic sa...

Ser ut som et kjempekoselig treff, også så mye fint du har skaffet deg!

Klem

små øyeblikk med cams sa...

Så mye fint! Skjønner jeg bor på feil side av landet, skulle gjerne vært en del av dere ;)
Nyt søndagen!
Ps. Husk min give away ;)
Klem
Camilla

Unknown sa...

takk for en super dag!
nå skal jeg lete etter den gode sjokoladekaka di, laget den på fredag og, alle elsker den, namnam!!

Fabelaktig sa...

Ser ut som ett fabelaktig treff i en fabelaktig butikk, med fabelaktige bloggedamer :)

Fin søndag, vakre!
klem

cathrine - trettien [31] sa...

Hei søte deg!
Storkoste meg i godt selskap hele dagen, kjekt å treffe deg igjen. Gleder meg villt til neste treff! :) ha en din søndag med dine kjære :)

Øyeblikk sa...

Takk for i går, som alltid er du fortreffelig selskap :) Det var ein kanon dag! Og eg er fortsatt imponert over mannen din som toppa heile .... med å foreslå å bestille loveseat! For ein mann!

Her går Herr Fryd ute og klipper plenen så det duftar sol og sommar, eg skal ut på terrassen og potta om min nye Corokia til mi nye Tine K krukke - weh!

KLem ELi

Myke minutter sa...

Herlig rapport, takk for at du deler!! Ha en fortsatt super søndag :) Klemmer

Bodil sa...

Ser ut som dere har hatt en flott dag;-)
Klem Bodil

Lisette sa...

Hei Martha, takk for sist;) Og kjekt og treffes nok en gang, du er behagelig og fin dame....

Fargebarn sa...

Heisann og takk for sist! Kjekt å treffe deg igjen!
Du er en koselig dame å prate med :) Så kjekt med ny stol da.
Her har jeg nettshoppet en lampe...ups! Hehe farlig med nettshopping gitt!

Unknown sa...

Helt herlig:)
Og kjenner jeg blir litt misunnelig altså;) Denne butikken må jo være selve himmelriket ♥

Gleder meg til og se hva du har shoppet deg:)

No55 sa...

En kjempekoselig dag ja:)
Hyggelig å treffe deg:)

Kaja

macMatre sa...

Forstår dere har hatt det helt fantastisk i shoppingmekka ja :)
Svigers bor i nærheten der så jeg har vært der noen ganger, og sjelden gått tomhendt ut :)
Nattaklem!

Maliva`s verden sa...

Skjønner ved å se de flotte bildene at dette har vært en vellykket dag ja;o) Ser du fikk kjøpt deg noe lekkert fra Tine K.også.
Ha en fin ukestart!
Varm klem fra Maliva

LadyBurk sa...

Lekkert sted og så flinke og aktive dere er:)

En fin mandag til dere alle:)