Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 20. juni 2012

God sommer

 Favorittkjolen ligger klar..det er ferietid!!





































I morgen flyr jeg avgårde til sol&sommer..med jentene mine,mor,brødre,svigerinne og nevøer(Mann&hund blir hjemme..noen må jobbe :( ..
Vi gleder oss stort,jeg er glad i å ha familien rundt meg ♥  vi blir å finne her

Ellers var det kult å finne NIB finalebilde mitt på denne siden

Ønsker dere alle en herlig sommer, jeg tar fri fra bloggen i 2 uker men bruker nok flittig instagram(marthacg)



17 kommentarer:

Sweet Chili . sa...

Så herlig kurv! Riktig god ferie:)

Klem fra Pernille

Ps. Stolen under her er bare sååå fin! I like!

Cherry Blossom Girl sa...

god ferie ♥
kos dere!!!

MittSitt sa...

Så hærlig da.
Ønsker deg og dine en flott ferie med mange flotte minner.

Blogges om en stund.

Klem fra Karianne
(PS: kjolen ser så flott ut)

Nordic leaves sa...

God ferie og god tur!
Vi ses på instagram;)
Klem E

Lisette sa...

God ferie, Martha! Høres digg ut med reise(igjen););) vi ses nok på instagram.

Myke minutter sa...

Ha en riktig god ferie!! :) Og så kult at bildet ditt kom på The Style Files :) Fortsatt finfin onsdagskveld! Klemmer

Duse Pasteller sa...

GOD TUR til Tyrkia!!:)
klem

Frøken Fryd sa...

Det er nok ein nydelig farge til deg ja, Martha :)

Gleder meg til å følga deg på ferie på Instagram, yeah!

Klem og ønske om goood tur!

Tone sa...

Nydelig sommer til deg og dine Martha :) Sommerklem fra Tone

dagdrømmeren sa...

Herlig bilde
God sommerferie, Martha. Nyt
Klem Tonje

Fargebarn sa...

Ha en strålende sommer og en fantastisk ferie!

sextioåttakvadrat sa...

Ha en underbar sommar! :) jag drömmer om din väska, så fin! Hoppas du fick tag på ett nummer av tidningen ! Kramar

Fru Tunheim sa...

God ferie og håper den blir super! Tenk så deilig å kunne gå i lette sommerkjoler hver kveld, mmmmmm.....

Katrine Anita sa...

God ferie du. Jeg skal reise i morgen jeg også, men ikke til sydlige strøk. Jeg gleder emg til late dager med bena høyt! Ønsker deg en magisk sommer! Klem

gunn( my colour blue ) sa...

Håper du har en helig ferie!

Klem fra meg : )

Marie sa...

Kos deg en hel masse, Martha :)
Klem Marie

LadyBurk sa...

Riktig god sommer! Nyt hvert øyeblikk, ikke la noe forstyrre deg i det....
Stor klem Nina