Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 20. juni 2012

God sommer

 Favorittkjolen ligger klar..det er ferietid!!





































I morgen flyr jeg avgårde til sol&sommer..med jentene mine,mor,brødre,svigerinne og nevøer(Mann&hund blir hjemme..noen må jobbe :( ..
Vi gleder oss stort,jeg er glad i å ha familien rundt meg ♥  vi blir å finne her

Ellers var det kult å finne NIB finalebilde mitt på denne siden

Ønsker dere alle en herlig sommer, jeg tar fri fra bloggen i 2 uker men bruker nok flittig instagram(marthacg)



17 kommentarer:

Sweet Chili . sa...

Så herlig kurv! Riktig god ferie:)

Klem fra Pernille

Ps. Stolen under her er bare sååå fin! I like!

Cherry Blossom Blog sa...

god ferie ♥
kos dere!!!

Karianne Vikse sa...

Så hærlig da.
Ønsker deg og dine en flott ferie med mange flotte minner.

Blogges om en stund.

Klem fra Karianne
(PS: kjolen ser så flott ut)

Nordic leaves sa...

God ferie og god tur!
Vi ses på instagram;)
Klem E

Lisette sa...

God ferie, Martha! Høres digg ut med reise(igjen););) vi ses nok på instagram.

Myke minutter sa...

Ha en riktig god ferie!! :) Og så kult at bildet ditt kom på The Style Files :) Fortsatt finfin onsdagskveld! Klemmer

Duse Pasteller sa...

GOD TUR til Tyrkia!!:)
klem

Øyeblikk sa...

Det er nok ein nydelig farge til deg ja, Martha :)

Gleder meg til å følga deg på ferie på Instagram, yeah!

Klem og ønske om goood tur!

Tone sa...

Nydelig sommer til deg og dine Martha :) Sommerklem fra Tone

tonje boganes sa...

Herlig bilde
God sommerferie, Martha. Nyt
Klem Tonje

Fargebarn sa...

Ha en strålende sommer og en fantastisk ferie!

sextioåttakvadrat sa...

Ha en underbar sommar! :) jag drömmer om din väska, så fin! Hoppas du fick tag på ett nummer av tidningen ! Kramar

Ingrid Tunheim sa...

God ferie og håper den blir super! Tenk så deilig å kunne gå i lette sommerkjoler hver kveld, mmmmmm.....

Unknown sa...

God ferie du. Jeg skal reise i morgen jeg også, men ikke til sydlige strøk. Jeg gleder emg til late dager med bena høyt! Ønsker deg en magisk sommer! Klem

Unknown sa...

Håper du har en helig ferie!

Klem fra meg : )

Marie sa...

Kos deg en hel masse, Martha :)
Klem Marie

LadyBurk sa...

Riktig god sommer! Nyt hvert øyeblikk, ikke la noe forstyrre deg i det....
Stor klem Nina