Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

fredag 6. januar 2012

Global chic

Utfordringen hos NIB





















































Mitt favoritt land er Magiske India..jeg er forelsket..og vet jeg kommer til å reise tilbake flere ganger..Har  så mye mer jeg vil oppleve der borte..Det er virkelig å anbefale!!
Med hjem fra min tur hadde jeg dette nydelige pleddet,og nettet til ha reisebøker i..
Kjolen er forresten fra Singapore,og gullballerinasko fra Vietnam
Går du inn HER så kan du se både bilder og film fra turen..

27 kommentarer:

Marlene sa...

Nydelige, magiske bilder. :)

Lykke til i utfordringen. Klem :)

takhøyde sa...

Flott jente og flotte bilder som sikkert bringer fram gode reiseminner!!
Lykke til !!
Klem Heidi :)

KROnPRINSESSENE sa...

FANTASTISK flott bidrag, Martha :)
Det beste ever her inne altså -virkelig!
Nydelige jenta de også...
Masse lykke til.
Håper jeg ser dette bidraget igjen senere i utfordringen ;)
Klem May Helen

tonje boganes sa...

Å, for et friskt og herlig bidrag! Ser at favorittene mine for denne runden hos nib øker stadig! Det tredje bildet var bare magisk!

Ønsker deg en god dag
Klem

Myke minutter sa...

Utrolig vakre bilder, lykke til i utfordringen!! :) Jeg har aldri vært i India, men skjønner godt at du er betatt av landet! Jeg har forresten stående invitasjon til å besøke venner som bor i Singapore akkurat nå. Klemmer

Lisette sa...

Kjempe flott bidrag, Martha!

Yvonne - Frl. Klein sa...

Very beautiful photos!
I love this style!
Hugs
Yvonne

Sukkertøy for øyet sa...

...vakkert, originalt bidrag!!!

deconordic sa...

Veldig fin stemning, og India! Det høres så spennende ut!!

Ella sa...

Nydelig bilder! Så flink du er :)
Et flott bidrag :)
Godt nytt år, har hatt en liten blogge pause, det var hardt å begynne på igen :)
Så endelig fredag!
God fredag til deg, klem klem

Marie sa...

Så vakre bilder, Martha! Lykke til i utfordringen...

India er helt magisk ja. Var i Goa for endel år tilbake og jeg er sikker på at det er så uendelig mye mer å oppleve der så må nok tilbake en gang jeg og...

Klem Marie

Liza sa...

Nydelige bilder og nydelig jente du har:)
India er et sted jeg fremdeles ikke har kommet meg til, men snart;) Dette er året fro å reise føler jeg:)
Klem
Liza

Huldra sa...

Vakkert bidrag! :)

Godt nyttår, og lykke til fra Huldra. :)

NIB sa...

Hei Martha!

Håper det er ok at jeg bruker bilde fra det nyydelige bidraget ditt til forsidebilde på NIB (som direktelink til utfordringen).

Fin fredag! :)

Klem, Ann Helen

Martha sa...

Så gøy..ja bruk i vei.smiler her jeg sitter..er jo så fint med positive tilbakemeldinger..
God klem fra meg:)

Sweet Chili . sa...

Så fine bilder! Du fikk frem reiselysten i meg med disse fotoene altså;) Masse lykke til og riktig godt nytt år:)

Klem, Pernille

Marie sa...

Hei igjen, Martha :)

Ja, stemmer det at jeg har vært i Kenya. Vi var i Amboseli ved foten av Kilimanjaro. Parken er kjent for ekstremt mye elefanter, men hvis det er løvene du er ute etter har jeg hørt at Masai Mara er den beste parken. Vi så løver i Amboseli, men fikk ikke like mye "action" som noen reisende vi traff som hadde vært i Masai Mara. Det er også veldig mye dyr i Amboseli, men det har Masai Mara og. Hvis vi skulle dratt tilbake på Safari i Kenya hadde vi nok valgt Masai Mara.

En STOR anbefaling er å dra med luftballong over slettene. Det gjorde vi. Vi svevde helt opp til toppen av Kilimanjaro ved soloppgang helt MAGISK! Så landet vi et tilfeldig sted på sletten hvor vi spiste frokost og drakk champagne. Selv om prisen er stiv er det absolutt verdt hver krone og vi ville gjort det igjen :)

Du kan ta en titt på noen av bildene våre der i fra på denne linken http://housechic.blogspot.com/2011/05/out-in-wild.html

Klem Marie

Kissamelissa sa...

Nydelige bilder! Lykke til med utfordringen. Har tro på deg! :-)

Tok meg en tur innom reisebloggen din og la meg til som følger. Inspirerende blogg det også. Du er flink! Bildene og teksten der, kombinert med melding som akkurat tikket inn fra søster som ferierer i Thailand, fikk meg til å drømme meg bort. Fristet virkelig med tur til Asia!

Fabelaktig sa...

Utrolig vakre bilder, men du er et unikum! Får det alltid så vakkert!

klem

Karlotte sa...

Så fine bilder du har laget! Deilige kontraster. Lykke til i utfordringen:-) En får reiselyst av å titte på bidragene.

Så koselig at du vil følge bloggen min, og så kult at jeg fant din! Har lagt meg til som følger og skal lese meg litt mer nedover en dag tenkte jeg for her var det mye lekkert!

God helg til deg og dine, klem fra Karlotte.

Unknown sa...

Vil du anbefale Vietnam for en barnefamilie? Vi var 4 uker i Thailand i min forrige permisjon,men vil prøve et annet land neste gang. Har snakket om Vietnam, men ikke undersøkt noe nærmere enda.
Kan du komme med noen tips?

Ha en herlig lørdagskveld.

(kjempefint bidrag forresten)

Klem fra meg

Martha sa...

Marthe..det tror jeg absolutt..alle de jeg kjenner som har vært der kan ikke skryte nok..MEN jeg var kun i Saigon..så jeg har dessverre ingen tips..og det var en by full av kaos..og ikke barnevennlig i det hele tatt.

Svenngården sa...

Hurra for orginalt og utrolig fint bidrag! :)
Jeg tipper du kommer LANGT!

Lykke til!!

-Amalie

hobbyvimsa sa...

Herlig bidrag:)

Lykke til!!

Klem Linda

Pia sa...

Vakre bilder! India er et flott land, og jeg reiser gjerne dit en gang til:)

Deer Darling sa...

Vakkert enkelt og sanselig, ønsker deg lykke til;)

Lidyll sa...

Nyyyydelige bilder!
...jeg ble helt bergtatt her jeg sitter....dette r jo kunstverk!*smile*

Ønsker deg en flott kveld!
klem fra meg