Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

søndag 8. januar 2012

Tine K ♥


























Nye Tine K lysestaker til jul..og jeg elsker dem..skal samle til jeg har en god samling i flere størrelser..
Her nytes søndag morgen, snart er det på med finstasen .Mor skal feires med 75 fine år,og jeg gleder meg til stor bursdagsfest med familie,slekt og familievenner!!
God søndag til dere..og tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på global chic bidraget mitt..Jeg er veldig lett å glede 

20 kommentarer:

Annfrid sa...

Nydelig bidrag nedenfor og enig med deg i at de lysestakene er fine.


Klem Annfrid

Monica fra Moxas Univers sa...

Utrolig flotte! Jeg har ingen hvite lysestaker i hus enda.. Men det kommer! Dissevar utrolig vakre og kan tenke meg at flere i forskjellige størrelser vil gjøre prikken over i'en!

Kos deg i bursdagselskap :)

Klem Monica

Lisette sa...

Kjempe fine, disse har jeg også;) I forskjellige str....

Frk.Virrum sa...

Kos deg i bursdag!!
Klem

Frk Kastås sa...

takk for hyggelige ord inne hos meg Martha! det skal ikke så mye til for å glede meg heller.. ;)!

Nydelige lysestaker, hvite og enkle.
Kan godt forstå du vil ha fler av de!

Når det gjelder macro, så tok jeg bildet du kommenterte med standard objekt. 18-55mm is.
Skarpheten er nokså god med de riktige innstillingene ;)

Ha en god søndag, og kos deg i bursdag!

Klem
Rikke

Unknown sa...

De er lekre!
Jeg fikk to store til jul, men byttet den ene til en liten hvit og en liten sort, så nå har jeg en stor og to små - de er så fine ♥

Ha en fin søndag!

deconordic sa...

De var nydelige! Klassiske og fine!

Unknown sa...

Kjempe flotte de lysestakene;)
Og så fint bidrag i Nibs konkuranse! God stemmning og nydelige bilder.

Ha en god søndag, Martha!
klem fra Silje

designhund sa...

vakre lysestaker Martha!
og ja, jeg har 2 hunder jeg,
en spraglete som er 4 år og heter Mac,
også Edwin som er 2. Det er to hanhunder, så de er ikke akkurat bestevenner, begge vil være sjef. Slitsomt. Men det går fint på tur da, da er de kompiser.
Kos deg i 75 års bursdag!

takhøyde sa...

Knallfine disse lysestakene!! Jeg har litt dilla på lysestaker - blir liksom ikke for mange!!!
Klem Heidi :)

tonje boganes sa...

Fine!
Kos dere i selskapet.
Klem Tonje

Hildemor sa...

Knallfine lysestakwr:),
Kanonfint bidrag under, lykke til:)
Klem

Ella sa...

Fine lysestaker, og kan tenke meg det blir kjempefint å ha mange i ulike størrelser :)
Ha en fin fin kveld og god ukestart i morgen :)
Klem fra Ella

Katrine sa...

Lysestakene er nydelige. Jeg har også skaffet meg et par og ønsker meg flere. Du har en nydelig datter og et flott bidrag på NIB.

Jeg håper og tror at din søndag har vært strålende god. Gratulerer med din mor! :))

Elisabeth sa...

Takk fine du : )
Bena på bordet her også snart..bare
litt vanskelig å løsrive seg fra mac´en ; )
Så koselig med selskap og feiring av mor,
nyt siste del av søndagen og!
Klem til deg : )

Karlotte sa...

Gratulerer med mor! De lysestakene er kjempelekre! Gale meg spraylakkerte mine i matt sort... litt som å banne i kirken kanskje, men ble fornøyd med resultatet;-)
Fin uke ønskes deg, klem fra Karlote.

moa sa...

nydelige ♥
& til global chic- bidraget ditt:
*smelt* & smask ♥
kos deg på fotokurs!
moaklem

Karianne Vikse sa...

Hei Tusen takk for hyggeig hilsen hos meg.
Bloggen din er SÅ spennende og nytenkende syns jeg, bildene om India er helt rå flotte.
Kjekt altså.

Ha en fin fin dag.

Karianne

Marie sa...

Håper feiringen var fin :)
Klem Marie

Hvite tulipaner sa...

Kjempefine!
Selv har jeg hele samlingen av Kähler sine Omaggio staker, love them;)
Fin ny uke til deg!
Klem E