Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

mandag 16. januar 2012

Happy Monday :)

Jeg er fornøyd etter helgespa..Men jeg er nok mer utslitt enn uthvilt..4 jenter på tur= Masse digg,vin &sene nattetimer..
Men sååå kjekt!!
Jeg holder på og skal ordne med safarituren i August..og hodet er proppfullt!!! Jeg er litt"vinglepetter" føler jeg..og blir liksom ikke helt enig med meg selv..
Samtidig prøver jeg å fokusere på hjemmeleksen fra fotokurset..det blir spennendes!

12 kommentarer:

takhøyde sa...

Wow - safari!! Jeg har nettopp bestilt en sydentur... ikke like spennende nei...
Ellers skal jeg snart på tur med 8 jenter - er nok ikke akkurat uthvilt etterpå da jeg heller!!
Klem Heidi :)

Hege Pauline sa...

Happy Monday til deg og :)
Heldiggrisen som har hatt spahelg med jentene - hørtes utrolig deilig ut :)
Spennende å planlegge safaritur!!
Kose deg og ha en lekker mandag :)
Klem Pauline

Liza sa...

Safari høres fantastisk ut, spa og fotokurs også:)
Kan aldri planlegge så lang tid i forveien, hvis jeg ikke skal reise alene da.
Ha en fortsatt fin mandag
Klem
Liza

KROnPRINSESSENE sa...

Så spennende tur du planlegger altså!
OG høres fantastisk ut med spa!
Oppgavene er fortsatt urørte her...
Kvier meg for skjønner jo ingen ting av hvordan jeg skal stille.
Blir nok auto på mine bidrag ;)
Lykke til med alt!
Klem May Helen

Katrine Anita sa...

Høres ut som du ahr hatt det gøy. Kunne godt trengt litt tid på spa...

Anonym sa...

Hei du:) Hvor har du vært på spa? Er det et sted du kan anbefale? Du finner alltid på så mye kos i livet ditt.Finner mye inspirasjon hos deg:)

tonje boganes sa...

Heldige du som har vært på helgespa. Det hørtes fantastisk ut! Hørtes utrolig spennende ut med safaritur også!

Ønsker deg en fin mandagskveld
Klem Tonje

Gitte sa...

Så herlig med spa....
Koselig med slike veninneturer:) Vin og kjas og fjas <3

Ha en nydelig mandag!
Klem Gitte

Martha sa...

Hei anonym :)
Så koselige ord..tusen takk!!
Jeg var på Hjelmeland,så om du bor i Rogaland så var det et supert alternativ..spa ga mersmak,så neste gang vil vi gjerne prøve Riga e.l.

Ha en flott kveld!!
Klem:)

Lisette sa...

Ja, Martha du er virkelig livsnyter, vi har vell alle noe og lære her;=) Og gratulerer med Galleri plassen, nydelig bilde av datter som er tatt av flinke du...

Anonym sa...

Det hørtes ut som om du har hatt det veldig koselig! Kan jeg spørre hva slags fotokurs du går på? Ha en fin kveld!

Beate♥

Fabelaktig sa...

Spa og safari! Sometimes I hate you... neida.

Koose deg med planlegginga :)

Fabelaktig ukesstart til deg!
Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
Klem
Maia