Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

fredag 3. juni 2011

En fin helg står for døren,med masse små herlige planer:)






I går laget jeg små marengstopper..lyseblå til martines`s bestekompis som fyllte 13 år..og elsker disse!!
Og lyserosa til jentene..

7 eggehviter
5 dl sukker
1 ss maizenna
og litt sitronsaft

Pisk eggehviter ,og ha oppi sukker litt etter litt..
Så til slutt maizenna og dråper sitron..

Jeg stekte 3 brett på varmluft 120 gr i ca 2 timer!!

Nå er det snart ut til lunsj med Martine og en skjønn venninne..
Ønsker alle den fineste helg 

4 kommentarer:

Unknown sa...

NAM DE SER GODE UT!
OJ caps. kult at du kommer!
Kanskje bare du vil ta med en pose chips?
Tror vi får nok kaker :D
Gleder meg til å se deg!

Martha sa...

Ok..da gjør jeg det!! Skal bli kjekt:)

Marielle Pram sa...

Ser nydelig ut! Dette må jeg prøve:) Tusen takk for koselig hilsen på min nyklekkede blogg! Håper jeg kan glede deg inspirere i tiden som kommer:) Klem Marielle.

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det så helt herlig ut!

Ønsker deg en fabelaktig helg!

Klem