Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 15. juni 2011

Sweet Paul

Martine ble så inspirert av forsiden på Sweet Paul bladet mitt..at vi laget denne herlige kaken i går ettermiddag..på en kjølig og vindfull sommerdag..






































For de som ikke kjenner til Paul..sjekk han ut HER
Fatet er forresten kjøpt HER

Sist uke hadde vi jo bloggtreff hos manuela..det var så utrolig koselig..
Her er gjengen samlet..(minus et par,som hadde gått)












Den kvelden kan du lese mer om HER























9 kommentarer:

Fash Boulevard sa...

The cake looks seriously delicious. I always love your post! :) Amazing pictures.

Thank you so much for stopping by Fash Boulevard. I really appreciate your sweet comment! Come back soon. xoxo
www.fashboulevard.blogspot.com
I would also love if you could follow me on Bloglovin.
http://www.bloglovin.com/en/blog/2399184/fash-boulevard

Maias Fabelaktige Verden sa...

For en herlig kake. Kan nesten kjenne hvordan den smelter i munnen.

Koselig med bloggtreff også da :)

Ønsker deg en finfin dag!
Klem

lottilou sa...

mmm it seems so yummy!!! Have a very good day!

moa sa...

å den ser jo bare så yummi ut..!
mm..ja dette fristet...veldig :0)
..det bloggtreffet deres hørtes veldig hyggelig ut!
..og har du skiftet bildet på profilen din...? uansett du er jo så vakker på det bildet, synes jeg!
..fortsatt fin kveld -moaklem

Martha sa...

Ja Moa..jeg har nok skiftet..takk for fine ord ,tar all skryt til meg,jeg!!

Marie sa...

Nam, nam, ser utrolig god ut! Jeg elsker kaker og denne så virkelig god ut :)
Ha en deilig onsdags kveld!
Klem Marie

Signe sa...

*slurp* dette ser jammen godt ut!
og herlig insirasjon under her også :)

ha en finfin onsdags kveld!

Unknown sa...

Jeg kan kjenne smaken av kaken bare av å se på den;) Jeg VET at jeg liker den, hehe. Skulle så gjerne ha vært på bloggtreffet til Manuela om jeg bodde nærmere.

tonje boganes sa...

Nam! Den kaka så god ut! Må sikkert ut å rote litt i skapene nå og finne noe, ble litt godtesyk, hihi :)

Ønsker deg en fin kveld
Klem