Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

mandag 13. juni 2011

DIY..og snart trekning på give awayen..

Jeg er absolutt ikke noen diy jente..skulle ønske jeg var det da...
MEN jeg har iallefall laget meg et pallebord(eller benk).
Den har ligget å ventet i flere måneder nå..så endelig ble det gjort!!

Tror jeg skal bruke den som en sittebenk når jeg får nytt  walk in closet til høsten..tror det blir kult:)

Ønsker alle som er innom en fin dag:)

Jeg har sendt størstejenta på 10.klasse tur..og vi andre venter snart besøk av gode venner som det er altfor lenge siden vi har sett...


Har du husket å bli med i trekningen??
Hvis ikke kan du gjøre det HER..

13 kommentarer:

Unknown sa...

Tøft!
Oj, jeg må sjekke om jeg er med i trekningen!
God pinse :)

Gitte sa...

Stilig!
Blir sikkert veldig tøfft med å ha pallebordet inne til høsten:)
Så flink du er!

Ha en fin dag!
Klem Gitte

Marie sa...

Oi, så flink du er :) Ble jo kjempe fin!!!
Ha en herlig fri-mandag! Jeg skal ut i solen og drikke iskald vin med min kjære og foreldrene mine, blir kos :)
Klem Marie

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så stilig! Flink du er!
Nyt resten av helgen!

Klem

Signe sa...

Kjempetøff benk!
Og jeg er nok allerde med i trekningen, kan jo ikke jukse heller ;)

Klem,
Signe

Silje sa...

Stilig:) jeg laget en slik i sort, veldig praktiske!
Ha en superfin kveld!
Klem Silje

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så kult!!! Og det gjorde seg i hvitt :)

Takk for koselig kommentar hos meg :)

Yvonne - Frl. Klein sa...

Great!
Big Hugs,
Yvonne

Nina B. sa...

Så stilig :)
Jeg har selv en liten (...) stabel m paller liggende hos naboen, men nå blir det nok ikke noe før vi flytter... Tenkte å lage en utesofa ;) Fint fat du viser under her!
Klem

Hildemor sa...

knallfine benk:):),
spennande med walk in closet, det ønsker jeg meg også:)
Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Kul benk!
Flink du har vært ;)
Jeg har også lyst på palle-sofa ute...
GLED deg til walk in closet! Det beste rommet jeg har tror jeg ;)
Er med i trekningen så klart.
Klem May Helen

sa...

Kjempetøff benk. Likte at du hadde malt den :) jeg trodde jeg hadde lagt meg til som følger for lenge siden da jeg ble med på giveawayen din. Sorry, her har det skjedd en glipp. Men har fått lagt meg til nå.

Ønsker deg en fin fin uke :)

Carinaklem

vosgesparis sa...

well done ;) do you have pictures on your blog of you house doctor boards in your home? I am (not) curious ;)