Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

fredag 2. desember 2011

Kalendergaver...

..Alltid i siste liten med dette..og stress er det å pakke inn alle på en gang..(lærer aldri)...men så kjekt å ha strålendes fornøyde jenter hver morgen!!
I år har jeg satt på søte & viktige ord på noen av dem...som f.eks "smil til en fremmed" ,"du er fin" osv...
Det med å smile til mennesker man går forbi er faktisk jentene her veldig flinke til..De er flinke til å gi et lite smil til eldre mennesker..og de opplever gleden ved å gjøre dette...
Her en dag traff Charlotte &venninnen på en eldre dame i byen som lurte på om de visste hvilken holdeplass bussen hennes gikk i fra...der tok jentene henne med seg og fulgte henne på rett sted..slik smelter et mammahjerte 
Ønsker dere en fortryllende fredag..og du -Gi et smil til en fremmed,det er gratis og alle liker det!!


19 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Du kom da i mål og fint pakket inn er de også ;)
Så fin ting å gjøre, å skrive fine ord på...
Takk for inspirasjon.

Ble litt handel i går ja!
Bursdagsgaver og julegaver og selvfølgelig litt til meg selv hi, hi.

GOD HELG til deg og dine.
Klem May Helen

Fabelaktig sa...

Så herlig innpakning :)

Jentene dine er nydelige, they learn from the best *blunkesmil*

Fabelaktig fredag til deg.
Jeg skal straks rekke flyet hjemover til mann og hund *gleder meg*

Klem og smil

No.15 sa...

Fantastisk kalender, og en super idè.

*smil* fra meg. Ha en fin dag :)

linn sa...

heldige jenter som har ein så fin mamme :)

-klem

Liza sa...

Herlig kalender, jenter og ikke minst mamma.
Klem
Liza

Cherry Blossom Blog sa...

*herlig*

liker
såååå godt
den nye headeren
din

god helg
min venn

Liza sa...

Ha ha, betale for kinobiletten selv, tanken var god da. Barn er herlige:)
Klem
Liza

Unknown sa...

så tøft å putte de inni denne!
og den kyllingsalaten tror jeg jeg må prøve!!
klem m

Katrine sa...

Enkel nydelighet! :))
Du har gjort en storartet jobb!

Nyt denne desemberfredagen, Martha!

Øyeblikk sa...

Så fin ny header du har! Me like!! Og så liker eg veldig godt kalenderen dåkas, ein sånn ville eg også hatt :) Og det er veldig kjekt å smila til folk, det er svært sjeldan at ein ikkje får smil tilbake.

Ha ein herlig fredagskveld!

Klem Eli

Birte sa...

Så fint med de hvite gavene og fine påminnelser i svart. Lurt og lekkert!
Fin fredag!

Linnéa sa...

Så flott kalender, og den nye headeren var veldig fin :)

Hvor i Mexico var du? Ikke lett å bestemme seg, men halve moroa er jo planlegging :)

Ha en fin helg Martha :)

Klem fra Linnea

top of the moon sa...

Bare rett og slett nydelig!

Hvite tulipaner sa...

Veldig fin header du har fått deg!
Og likte adventskalenderen veldig godt også:)
Ha en super helg!
Klem E

tonje boganes sa...

Fantastisk idé med de koselige ordene på gavene! Likte den!
Fin ny header hos deg! Hrlige bilder!
Ønsker deg ei god helg
Klem Tonje

Marie sa...

Er så enig i det du sier, Martha! Et smil koster deg ingenting og kan bety all verden for en annen ♥
Koselig at du lager så fin pakke-kalender til døtrene dine, de er heldige. Mamma pleide også alltid å lade det til søsteren min og meg.
Ha en herlig lørdag!
Klem Marie

Kissamelissa sa...

Du så smart! Fikk plutselig lyst å lage slik "omvendt" julekalender (må vel vente til neste år....); små "gjøren" som jentene må gjøre hver dag for å glede andre. Smaaart!nå skal jeg begynne å samle på ideer. Takk for inspirasjon :-)

dryss sa...

For en skjønn kalender! Jeg har veldig sansen for slike ord for dagen! Vi har lagt noen varianter med det (men da uten gave...) Heldige jenter!

Tusen takk for veldig hyggelig hilsen hos meg! Kjekt å finne deg - gleder meg til å følge deg videre:-) Ha en fin ukestart!

snikkerbuo sa...

genialt, så koslig å få noen kloke ord med seg og :)
Denne kalenderen falt nok i smak!
Heldig!

Henriette

Ha ein fin dag!