Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

lørdag 17. desember 2011

Walter is going pink..








































Hvit stjerne+litt rosa KEM spraymaling= KULT !!
Jeg er snart på farten HIT for å spise frokost med venninner...jeg synes det er  herlig å sitte der tidlig om morgenen ,og bare nyte..det er en fin atmosfære her ..og så tidlig er det passe stille og få gjester(stille før stormen) Vi har gått over til frokost istedet for lunsj ute,da er vi tidlig hjemme  og har hele dagen til andre ting...kan være et tips for travle damer..

15 kommentarer:

linn sa...

å, skulle gitt mykje for ein tur til Ostehuset med venninner i dag! ;)

Kooos deg!

-god klem

Lisette sa...

Hørtes kos ut:=) Og likte den rosa versjonen av Walther!

Ella sa...

Hei Martha!
Høres utrolig deilig og ikke minst koselig ut å tilbringe frokost med venninner på Ostehuset :)
En god ide :)
Ha en fin fin lørdag, klem klem

Elisabeth sa...

Så deilig med frokost ut!
..kos deg : )

God lørdag,
KLEM

Linnéa sa...

Stilig stjerne!
Froskot på Ostehuset hørtes slettes ikke dumt ut. Kos deg :)

Klem Linnea

Hvite tulipaner sa...

Rosa er tøft!
Kos deg så mye på Ostehuset og ellers i dag, og ha en finfin helg!
Jeg har endelig litt fri fra jobb så jeg kan være med mannen og bake litt. Blir kos:)
Klem E

designhund sa...

smart frokost tips,
lunsj er jo ofte håpløst på de fleste steder mht plass!
kos dere!
klem

Fru Fjeldhammer sa...

Kos deg med frokost ute.. høres veldig koselig ut!

klem

Marianne sa...

Så herlig med frokost da :) kos deg masse i dag!

Marlene sa...

Fort gjort med forandring bare en har litt spraymaling. :)
Kjempekoslig med frokost sammen med venninner. God mat og skravling. Topp det. :)

Klem

Unknown sa...

KUL rosa stjerne!!
Og så kos med frokost med gode venninner;) Det er aldri feil ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

tonje boganes sa...

Kult!
En frokost på ostehuset hadde vært herlig!
Her hos går det ganske full fart om dagen. Jeg og barna har vært hjemme alene ei uke nå, mens mannen er i USA. Litt travelt er det, men vi koser oss også :)
Ønsker deg og dine en god lørdagskveld
Klem Tonje

moa sa...

fineste råååååsa stjernen ♥
konserten sovner jeg nesten til -
så nå gleder jeg meg til holiday starter :0)

klem

Fru Fly * Heidi sa...

Høres superkoselig ut! Og den stjernen var råtøff!:) Klem Heidi

Øyeblikk sa...

Det var jo kjempelurt med frukost i stadenfor lunsj, ja! Hehe, nesten så dåke burde tatt patent på ideen ;)

Eg har stressa bittelitt no før jul, men denne veka her er det egentlig heilt greit, kjenner eg. Har heller ikkje alle gåvene på plass, men me veit kva me skal kjøpa og det er ikkje nett ting som det vert tomt av, så det går bra. Og frå i morgon så har eg rett og slett juleferie - UT året... tenk det altså :)

Klem Eli