Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

mandag 26. september 2011

Fin mandag..

med regn&høst ute...Herlig!!
Jeg er storfornøyd med helgens festligheter..Flotte venner og fine gaver..
Noe fint glitrer på fingen min(ønsket har hengt på kjøleskapet i snart 1 år)
Nydelig liten Mulberry veske av snill venninne..
Penger til å kose meg for..Bohemia here I come!!
Og le creuset gryte av de skjønne jentene mine..(som brukte hele månedslønnen på mammaen sin)
(Happy about the weekend celebration...nice friends&family..and lovely gifts)

Litt fin inspirasjon fra pinterst

14 kommentarer:

anyaadores sa...

Skønt billede :) Håber du får en dejlig solrig mandag,

Knus Axpx

Sommerjenten sa...

Kjempestilig lampe! Orginal vil jeg si :)

Ønsker deg en fin fin uke!

Klem Lene :)

Yvonne - Frl. Klein sa...

Beautiful light!
Have a nice evening,
Hugs,
Yvonne

Duse Pasteller sa...

Høres ut som en super helg!
Så bra at du har kost deg:)
Ha ei fin ny uke!
Klem:)

Annfrid sa...

Stilig!!!
Å for noen kjekke venninner og for en flott overraskelse. Skjønner godt at det rant en tåre.

Klem

Gitte sa...

Høres ut som en herlig helg:)
Høsten er god!
Klem Gitte

designhund sa...

tøffeste lampa jeg har sett på lenge:)
DEN hadde passet her den!
klem fra Tone

Unknown sa...

Herlig bilde.
Du, i dag var jeg på shopping og lette etter sånne sko du har ;)
Men fant ikke :(, så det ble noen andre.
Hvor har du kjøpt dine, de blå?? Elsker de!
Jeg endte opp med noen brune fra dna, kanskje jeg blogger de, merket er "face"
klem til deg!

Øyeblikk sa...

Hei Martha :) For ei herlig helg du har hatt, og så mykje fint du har fått deg. Imponert over jentene dine som har spinka og spart og kjøpt snadder gryte til na' mor! Blei beint litt rørt eg òg.

Klem Eli

takhøyde sa...

Å herlig med vel overstått feiring!!
Høres fantastisk ut!!
Ha en flott kveld :) Heidi

Marie sa...

Høres ut som en super feiring :)
Ha en kjempe fin uke, Martha!
Klem Marie

Hilde - Feien og Fjong sa...

Så bra at feiringa vart velukka! Me må få sjå gryta du fekk. Kva farge blei det? Eg skal òg kjøpa meg ei slik, men skulle berre vente til august og dei nye fargane. Nå er det visst plutseleg snart oktober.. Kunne jo tenkt meg å sitt det du har på fingen òg ;) Men får vel uansett sjå den i november :) Ha ein fin dag!

BOHEMIA sa...

GRATULERER så mye Martha!!!! Vi venter på deg! Stor klem Silje

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Ville bare høre om giwe away premien din har kommet fram? Jeg håper det!


Klem