Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

lørdag 10. september 2011

Husk å lage dagen fin...

Det skal jeg..
Jeg skal lage en fin dag for meg selv..og de som er rundt meg:)
Jeg skal tusle rundt hjemme og bare nyte innekos..Og i kveld- da blir det en litt på sparket venninnekveld..
Dette bilde fant jeg på kameraet mitt..Charlotte(16) hadde tatt det,på min kjøkkenbenk og med min lipgloss he he....synes det er skikkelig kult:)
(Make this day a nice one..I will...About the photo..it is taken by my 16 years old)

8 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

A wonderful idea! the color of your lipgloss looks great!
Have a nice weekend,
Yvonne

Gitte sa...

Koselig bilde.
Jeg er klar for champangelunch i dag:) Takk for god ide!
Kos deg masse i kveld!
Klem Gitte

Marie sa...

Jeg skal også lage dagen fin :)
Kos deg masse i kveld med venninnekveld!
Utrolig kult bilde forresten!

Klem Marie

Fabelaktig sa...

Nydelig innlegg og vakkert bilde!

Ønsker deg en fabelaktig lørdagskveld! Jeg kjenner det skal bli godt å roe ned og puste ut i kveld, det har blitt altfor lange dager med jobb i uken som har gått.

Nå er det armkrok, hvil og hund som gjelder!

Klem og smil

Martilie sa...

Dette varmer et mammahjerte :) HERLIG!!

Flotte vaser med lys under og så kos med morfarbilde på veggen. Viktig å minnes :)

Ha en finfin lørdagskveld og helg!

Klem fra Tove

Signe sa...

Så sant så sant!
Og godt at du ser positivt på at lipglossen din nå er utover kjøkkenbenken ;) Fint bilde ble det i alle fall!!

Klem,
Signe

Meine Dinge Franka sa...

Lovely blog!

Found yours via Mrs Hardy1
And the dog!!!!!

♥ Franka

Vivian sa...

Elsker det bildet! Så skjønn hun er:)