Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 14. september 2011

Stilleben..

Som jeg ikke har visst hva betyr..før nå...-utstilling..
I interiør  er det morsomt å sette sammen ting til en liten "samling"..
Herlige Lidyll har laget denne utfordringen til oss....dette er gøy å leke seg med..
Her er mitt bidrag:)
Og nok en gang tusen takk for fine tilbakemeldinger etter gårsdagens NIB innlegg..det varmer:)
Gøy at dere er innom ,og ekstra gøy når dere tar dere tid til å legge igjen noen ord...da får man jo selvtillit og lysten til å holde på..

20 kommentarer:

Sommerjenten sa...

Der lærte jeg et nytt ord også, takk for det! Nydelig bilde. Virkelig en stemning.

Ha en fin dag!

Klem Lene :)

Lidyll sa...

Kjempe gøy at du ville henge deg på!
...og et flott bilde!*smile*


...vasen ser såååå fin ut! Og jeg elsker den gamle trekassa-røft og lekkert!*smile*

Flott dag videre til deg!
Klem fra meg

Anne Grete sa...

Så fint bidrag :) Jeg har også tatt noen bilder til denne utfordringen idag :)

Gratulerer med gode ord inne hos NIB jentene :)

Klem

mammaKine sa...

Kjempefint bilde :-)

Tone sa...

Dette var et nytt ord for meg også helt til en kollega nevnte det for ikke lenge siden....
Fint bilde:))
Ha en super dag videre!

Emidoras verden sa...

Stilleben var vi en del innom under interiørutdannelsen min, så det sitter..hihi..
Og det er faktisk kjempemoro og stadig prøve noe nytt.
Flott bidrag fra deg Martha!
Fortsatt fin kveld!
Klem fra meg.

takhøyde sa...

Et flott bidrag! Nydelig!

Frk.Virrum sa...

Nice! :-)

Cherry Blossom Blog sa...

kjempe fint bidrag! * go' stemning*
og gratulerer med velfortjent og
fiiiin omtale hos nib!

klemmer til deg skjønne <3

Marianne sa...

Flott stilleben :) og så moro at nib skrev om deg! Det var et kjempeflott innlegg :)

Fabelaktig sa...

Herlig bidrag!

Ble så glad da jeg så deg på Nib igår, det er så fortjent og deg vel unt :)

Her blogges det fra Bergen, andre gang jeg er i denne fabelaktige byen!

Ønsker deg en koselig onsdagskveld!
Klem

Signe sa...

Flott bidrag :)
Og grattis med finfin feature på NIB i går, måtte smile da jeg så deg der!
'Jammen der er jo Martha' liksom :)

Klem,
Signe

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig bidrag Martha :)
Helt min smak...
Og alle positive tilbakemeldinger er deg velfortjent ;)
Klem May Helen

Annfrid sa...

KJEMPE FINT BILDE!!

Klem

Duse Pasteller sa...

Flott bilde!
Klem:)

moa sa...

n
y
d
e
l
i
g

love it ♥
klemmer...

Unknown sa...

Vakkert bilde og så kjekt å se innlegget ditt på NIB.
Har travle dager for tiden og får ikke med meg så mye av hva som skjer i blogglandia men det er ALTID en glede og inspirasjon å stikke innom deg.

Ha en deilig torsdag.

klem fra meg

FJELLBY sa...

Koooos:) første gang i Paris - gleder meg:) uhhh, Singapor hørtes spennende ut!!!! :)


Kveldsklems

Marit sa...

Åh, fine bildet. Røft.

Pikekyss sa...

utrolig kult bilde!