Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

fredag 16. september 2011

Plommer

Her en kveld fikk jentene mine levert plommer på døren av min supersnille venninne Betti 
Her er det nydelig høstvær..masse sol !!


I morgen drar jeg på hyttetur med venninner..det blir knallkos 
Og da blir det først et stopp   HER  og så blir det lunsj stopp HER
(A sweet friend of mine came with plums the other night..lovely:) And tomorrow I will go on a girls trip
to a hut...a lovely place)
Fin fredag til dere alle:)



15 kommentarer:

Betti sa...

<3<3<3

Lidyll sa...

Åh!
...jeg elsker plommer! Nam nam sier jeg bare*smile*

...og jente tur høres hyggeig ut! Kose deg masse!

Flott helg til deg, søte du!
Klem fra meg

Lisette sa...

Hei Martha,

Kjempe fin blogg du har, og flotte bilder du tar. Er ny blogger, og er ikke superflink med kamera enda. Lærer noe nytt hver dag med speilreflex kamerea. Noen spesielle instillinger du tar bildene med?
Tips mottos med takk:=)

God Helg!

mvh
Lisette

Marie sa...

Nam! Jeg elsker norske plommer, sååå godt!
Kos deg på tur!
Klem Marie

Gitte sa...

Med de stoppene dere skal ha, vil jeg tro det blir en fantastisk tur:) Så ut som to pennende steder.
Ønsker deg en riktig god tur!
Klem Gitte

Anonym sa...

Det er så koselig å få frukt på døra! Heldiggriser! Nyt hutteturen, det er balsam for sjelen det- gode venner er ubetalelige! Klem fra Tonje

Sommerjenten sa...

Dette er de beste plommene på jord! Heldig du er og en snill venninne du har :)

Kos deg så mye i helgen!

Klem Lene :)

Signe sa...

Plommer er digg!
Dina ser ikke helt enig ut? :)

Klem og KOS deg på hyttetur søta!
Signe

Fabelaktig sa...

Det så skikkelig nammi ut!

Klem

takhøyde sa...

Plommer er nydelig - som de er eller i en pai!!
God tur til deg!!
Heidi :)

Sweet Chili . sa...

Tusen takk for koselige ord inne hos meg. det var fint du la igjen et spor slik at jeg fant deg og den fine bloggen din!

Plommer er kjempegodt. Vi har faktisk plantet et plommetre i hagen idag så da krysser vi fingrene for plommer til neste år;)

Hunden din var jo også riktig så søt!

Ha en fin helg kjære du:)

Klem, Pernille

Duse Pasteller sa...

Herlige bilder du!
Håper du har det fint på hytta:)
Klem

Marthe sa...

For noen HERLIGE bilder :-)

Anonym sa...

Mmm, de plommene så deilige ut <3 God helg :)

Unknown sa...

Herlige bilder, tenk, snart er du 40! Tror det ikke!