Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

mandag 5. september 2011

Høst

Høst for meg er

♥ gule og rød blader på bakken
♥ Klar og fin luft
♥ Mørke deilige kvelder
♥ drikke kakao på cafe
♥ lange gode helgefrokoster med hjemmebakst
♥ Finne frem favorittskjerf og tøfler
Og ikke minst masse deilige gråtoner...
(the fall is for me:yellow leaves,fresh air,dark nights,cocoa on a cafe,long weekend breakfast,scarfs and slippers, and a touch of grey in the interior)
Ta en titt på NIB`s utfordring for mange fine innslag






17 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine høstbilder :) Jeg synes egentlig at det er litt leit at sommeren er over allerede, men etter å ha sett de fine bildene dine, så kommer jeg jo på at høsten er en fin tid også ♥

Yvonne - Frl. Klein sa...

Wonderful autumal-images!
Have a great day,
Hugs.
Yvonne

Elina sa...

Det låter riktigt höstigt och fint!

Ha en fin Måndag!
Kram Elina

KROnPRINSESSENE sa...

Så enig i teksten og nydelige
bilder :)
Høst er fantastisk!
Lykke til i utfordringen.
Klem May Helen

Emidoras verden sa...

Jeg skriver under på alle punktene:)
Flotte bilder!
Lykke til i utfordringen!
Klem..

Fabelaktig (Maia) sa...

For ett vidunderlig innlegg. Elsket bildene, som alltid :)

Fabelaktig start på uken!
Jeg og Nala er straks på vei ut i øsende regnvær og skal nye høsten.
Maiaklem

Gitte sa...

Nydelige bilder som alltid:)
Klem Gitte

Duse Pasteller sa...

Herlig høstinnlegg!
KosMys!;)
Klem

Sukkertøy for øyet sa...

...Nydelig bilde av deg og kakao-koppen :)

... Høststemning? Jaaaaa!!!

takhøyde sa...

Herlige bilder - lykke til!
Klem :)

Cez sa...

love that post!!! the pillow with stars is just beautiful!!!!!
xxx

Lidyll sa...

Åh!
...så flotte bilder du viser! Nydelig lys og stemning i dem altså*smile*

...og du, så lekker den lampa med en oversized lampepæren var! Går det an å spørre hvor duhan handlet den?*blunksmil*

Flott flott kveld videre!
Klem klem

Unknown sa...

Helt enig med deg!
Å tolix vil jeg og ha!
Og den lampa på stigen, nice!!

Hvite tulipaner sa...

Finfint høstinnlegg:)
Ser vi har samme lyspærelampen fra Muuto, bare at min er gul:)
Lykke til i utfordringen!
Og ja Taj Mahal er nok det vakreste stedet jeg har vært jeg og:)

Anonym sa...

de tøflene såg sååååå deilige ut!!!!! kan jeg spør hvor du har kjøpt de..? ;-)

Nydelige bilder!!!

Martha sa...

Anonym..tusen takk skal du ha..
Tøflene er deilige..Jeg kjøpte de i fjor vinter på Bohemia(Sola)..
Ha en flott dag:)

Martha sa...

Anonym..tusen takk skal du ha..
Tøflene er deilige..Jeg kjøpte de i fjor vinter på Bohemia(Sola)..
Ha en flott dag:)